lauantai 15. syyskuuta 2012

Ruby-vikellys

Nyt mentiin sitten ekaa kertaa Rubylla. Tämä oli Rubyn viides vikellyskerta ja nyt oli sitten eka kerta ryhmän kanssa (aikaisemmat kerrat opetuskertoja). Tässä ryhmässä on siis yhdistetty akro ja heppa (+pukki). Valmentajina Liia ja sirkuskoulussa opiskeleva entinen-nykyinen vikeltävä Milla. Meidän ryhmään kuuluu nyt minä, Liia, Milla, Eerika ja Veera. Mulla, Eerikalla ja Veeralla on tavoitteena nyt b-laukka. Rubylla edetään rauhassa ja tänä syksynä mennään luultavasti vain käyntiä, mutta tämä on hyvä alku. Ruby oli tosi kiva vikeltää ja vielä kun ajatellaan kuinka alussa sen vikellyshevosen ura on. Tehtiin perustotuttelu-juttuja: polvilleen menoja, helppoja vapaaohjelmaliikkeitä, sammmakkoja, lähestymisiä ja selkäänhyppyjä jne.
Oma ottamia kuvia Rubystä ei ole, mutta tässä tammasta sukuposti-kuva.

3 kommenttia:

  1. Ruby on niin hieno :3 minä päivinä käytte vikeltää? Mä oon meinaa takkulassa työharjottelussa marraskuuhu asti! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lauantaisin mennään noin 15.30 :))

      Poista
    2. Okei, pitää kattoo jos jäisin joku la kuvaa ku oon joka toine töissä :)

      Poista