torstai 23. elokuuta 2012

Sataa, sataa ropisee...

Tiistaina maastoiltiin porukalla. Minä-Hellu,  Tiia-Maistro ja Eerika-Mango. Oli kiva kahden tunnin retki ympäri Pennalaa. Kuvia löytyy tasan yksi ja sekin on Tiialla joten sorry.

Keskiviikon treenit oli suoraan sanoen aika kamalat. Vettä tuli kuin esterin p*rseestä ja tämä sai treenaus innon laskemaan kuin lehmän häntä. Siinä sitten yritit hienosti hymyillä, esiintyä ja tehdä parhaasi mukaan periksiä, vaikka vaatteetkin painoi yhden sata kiloa. Onneksi ainenkin Liia jaksaa olla aina positiivinen :). Sain kuitenkin välillä kehuja jostain yksittäisistä jutuista ja kerrankin jalanheitoissa tuntui, että ne jalat nousi edes vähän. Enää kolmet treenit ennen kisoja ja nyt jo vähän jännittää. Paljettejakin on tullut pukuihin ommeltua oikeen olan takaa :D

Tänään olin ratsastamassa sekä Kiwan, että Metun. Aluksi juoksutin Metun ja siinä kuunteli oikein hyvin kaikkia apuja. Metu oli tänään käynnissä ja ravissa ihan hyvä, vaikka oon tullu vahvasti siihen tulokseen, että se hevonen ei oo oikeen mua varten. Laukassa tuli kaikkein eniten ongelmia. En saanut Metua pysymään tarpeeksi suorana vaan se taipui koko ajan liikaa ja painoi lapa edellä ulospäin. Tahtiin ja tempoon olin suht tyytyväinen, mutta musta tuntuu, että muuten se näytti aika sähläykseltä. Muutamia hyviä askeleita toki oli siellä täällä. Laukkojen jälkeen otin loppuverkat ja sitten vuorossa oli Kiwa.
Kiwa oli käynnissä ja ravissa aluksi vähän tahmeahko, mutta luulen että se johtui siitä ettei tammalla ole kenkiä. Laukat meni itseasissa tänääm aika hyvin. Olin tyytyväinen pätkiin jossa Kiwa jaksoi laukata rauhassa ja rentoutui. Loppuraveissa Kiwa olikin jo sitten reippaampi, mutta myös rentoutui mukavasti. Lopettelin jo aika pian, koska kello oli jo niin paljon.

Kameraa en nyt koko viikkona ole kantanut mukana sateen takia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti