maanantai 12. joulukuuta 2011

Viikonloppu tallil :)

Menin siis perjantaina suoraa koulusta tallille. Pääsin onneks jo yheltä ku mun piti sit tehä tallit ni pystyin tekee niit ku oli viel valosaa. Just ku olin saanu tehtyykki tallit ni Emma tuli. Eeva oli antanu mulle tehtäväks harjotella kenkien irrottamista Onnilla ja Ekulla ni niitä sit siel revittii jonku aikaa :D. Kyl se homma alko sit sujuu ku oli pari kotkausta avannu.Ihan siististi lähti ja hepoillaki on viel jalat tallella :D. Ku oltii Emman kaa siin tehty iltatallitki ni lähettii sit ylös ja piti kattoo leffaa muttei sit ehittykkää.

Lauantai:
Aamulla piti herää aikasii ruokkii hepat ku tunnit alko jo kymmeneltä. Ja arvatkaapas kuka niit pääs pitämää ku Marika ei pässytkään runsaan lumentulon takia tallille autollaan. No minäpä tietysti :D. Siellä sitte istuskelin kolme tuntia kentän laidalla opettamassa. Oli ihan kivaa ku tykkään tuntien pitämisestä mut tuli vähän kylmä ku oli niin kostee ilma :/. Tuntien jälkee Emman kanssa ylös syömää kanaa ja riisiä ja sit Emman pitiki jo lähtee ku sil oli pikkujoulut. Mä lähin siitä sit ku olin saanu itteni lämpimäks takas talliin tekemää karsinat. Illalla katottii Eevan ja Ipen kanssa Narnian tarinat-Prinssi Kaspian ku olin tuonu mun kaikkii leffoi mukana et voi kattoo jos on tylsää. Oli kiva kattoo se pitkästä aikaa :)

Sunnuntai:
Herätys oli taas aikasee koska tunnit oli sunnuntainaki aikasee. Ruokittii Eevan kaa hepat ja sit autoin Eevaa paperitöissä. Sit Eeva lähti kaupunkii ja mä lähin tekee tallit. Eeva tuli kotii ja sano mulle viel moikat ku ne lähti käymä Virossa. Autoin sit jossain vaiheessa lastaamaan Tetriksen vaikka ei se sit lähtenykkää ku oli niin huono sää ettei auto päässy mäkee ylös ja oli muutenki niin liukasta. Tein tallit loppuun menin ylös ja mut haettiin siin seiskan pintaa.

Eli ei siis mitää ihmeellistä ja kuviakaan ei oo vielä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti