keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Kevät on täällä :)

Vihdoin täällä viikon tauon jälkeen. Eipä tässä oikeestaa oo ollu mitää postailtavaakaa ku oon ollu iskällä. Äitienpäivä meni töissä.
Maanantaina kävin ennen treenejä kuvailemassa heppoja Eevalla kun en kotiin jaksanu mennä. Meillä oli normivikellystreenit ja "teemana" oli selkäänhypyt ja sakset. Painajainen siis mulle... Alussa mentiin pukilla ja muisteltiin perusjuttuja. Sitten mentiin hepalle. Tehtiin selköäänhyppyjä lähinnä lantiopunttauksella. Muuten meni ihan ok, mutta pitäisi saada lantiota ylemmäs ja jalka nopeammin ylös. Ravissa tehtiin aluksi muutamat polvilleen menot jonka jälkeen tehtiin käynnissä ja ravissa tehtävää jossa piti mennä ensin polvilleen jonka jälkeen ponnistus jaloilla ja painoa käsille. Sitten laskeutuminen pehmeästi istuman. Tämä tehtävä onnistui ihan hyvin. Sitten siirryttiin laukkaan. Ja kuten arvata saattaa en päässyt taaskaan laukassa selkään. Ongelmana on se etten ole vaan tajunnu sitä tekniikkaa. Muiden askellajien vaikeudet jotenki moninkertaistuvat kun pitäis mennä laukassa kyytiin. Kun en saa lantiota tarpeeksi korkealle ja jalkaa nopeasti ylös jään sivulle roikkumaan josta en sitten pääse kyytiin. Mun on pakko tulla aina siinä vaiheessa alas etten putoa jalkoihin. Se on aika masentavaa kun muut hyppii kyytiin tosta vaan... No nyt on sitten tavoitteena harjoittaa ponnulihaksia ja saada tekniikka kuntoon. Kyllä mä sit sinne joskus pääsen. Emma oli kuvaamassa. Kuvat saan sit ehkä joskus.
Tiistaina käytiin ostamassa mulle uus mopokypärä :). Tykkään tosta tosi paljon <3. Kuvia kypärästä ja muualta.

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti