maanantai 30. huhtikuuta 2012

Vihdoin täällä taas

Tässä on nyt sitte postaukset torstailta, lauantailta ja vähän sunnuntailtaki.
Torstaina menin tallille. En aikonut mennä ratsastamaan, koska tiesin Marikan olevan menossa Metukalla. Katselin siinä sitten aluksi Metun irtojuoksutusta (+kuvasin) ja sitten Marikan ratsastusta. Yritin imeä itseeni kaiken mahdollisen hyödyn :). No lopuksi Marika kysyi haluaisinko lopuksi, että Marika katsoo kun mä menen. Menin sit siinä jtn 10 min. Tehtiin lähinnä sik sak -väistöjä ja pysähdysharjoituksia, koska niillä on tarkoitus saada Mendoza reagoimaan nopeammin ja täsmällisemmin apuihin. Olin ihan ihmeissäni kun Marika yllättäen kehu mua ihan huolella. Koko ajan sielt keskeltä kuulu, että HYVÄ JESSICA, HYVÄ!!! Olin ihan sillee et what!?! koska mulle on jääny Marikasta sellai et se ei ikin kehunu mua, ei ikinä...






Vielä lopuksi vähän liinassa




Lauantaina oli ylimääräset harkat. Tehtiin muutaman kerran joukkueohjelma läpi+meijän muitten omat ohjelmat. Tänään Meni kaikki jo tosi hyvin vaikkei ollutkaan Sallaa. Ei saada nyt sit enää järjestettyy yhtiäkää sellasia treenejä missä ois Sallaki ku kisat on jo tän viikon lauantaina. Niinpä, aika menee nopeesti... Ohjelmien lisäks tehtiin muutamia ravi- ja laukkaharjoituksia. Ne laukkaselkäänhypyt ei taaskaan oikeen sujunu mut ei siitä sen enempää.



Sunnuntaina olin Eerikan ja Emilian kanssa ajelemassa skoottereilla. On sielt joku kuvaki mut en kehtaa niit nyt tähän laittaa :D. Ja muuten JEE, ei enää kiinaihmettä. Mun Peugeot toimii jälleen :).

2 kommenttia: