sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Viikonloppu talleilut

Perjantai: Oli vähän kiirus joten en ridannu ollenkaan. Sen sijaan juoksuttelin Onnia pellolla, hankitreeni on edelleen hyvästä :D. Meni ihan ok kuunteli hyvin ääniapuja siellä liinan päässä.
Juoksuttelun jälkeen siirryttiin kentälle kun aattelin et jos päästän Onskan vähäks aikaa juoksee vapaaks kentälle ni saan vähä kuviaki. No eihän se mitää juossu, seuras vaa mua ku pieni koiran pentu :D. Se oli ihan yli söpöö ku se vaa käveli siin mun vieres, ku mä juoksin se juoksi, ku mä kävelin se käveli, ku mä pysähdyin se pysähty♥.


Kuvaus on taas mielenkiintosta ku yrität juoksuttaa ja kuvaa samaan aikaan ;)




Sunnuntai: Menin vasta illalla tallille ku tulin iskält. Ihan normisti menin taas kentällä koulua. En oikeen tienny et meniks se siin alussa hyvin vai ei... Mikään ei oikeestaan menny erityisen huonosti eikä silleen mutta en oikeen saanu sellasta kontaktia siihen hevoseen. Reaktiot ja kaikki oli ihan ok mut joku ei oikeen vaan iskeny. En oikeesti tiiä miten noi nostot on tollasia. Laukas kaikki muiden akellajien vaikeudet sit huomaa. Ei ne nostot oikeen tullu sielt silleen tahdikkaasti ja muutenkin ei ollut oikeen rytmiä askeleessa. No päätin keskittyä sit enemmän käyntiin ja kun se meni hyvin niin raviin. Ravissa olikin loppuen lopuksi aika hyvä ja irti. En oikeen silti tiedä mitä mielt olisin nyt tosta tänään. Kaipaan nyt tosi paljon Eevan tunneille, ku niit oli ennen tätä ylläpitojuttuuki niin luvattoman vähän. No toivottavasti huomenna menee vähän paremmin, ku tää loppuviikko oli nyt vähä tällanen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti